mandag 3. desember 2012



Da nærmer det seg bloggtreff, 
og jeg gleder meg masse til å få besøk av alle dere flotte bloggdamer.


 
 
 
Vi møtes i Egersund sentrum kl.18.00 ved kirken(tror det er lettest å finne.)
Det er mulig å parkere i sentrum eller like utenfor.
Vi koser oss i julebyen et par timer og som en avslutning er vi invitert til interiør butikken....
 
 Tingbø – Egersund, Norway

Her finner dere masse fint blant annet disse nydelige Avvento lysestakene.
 

Lånt hos tingbø

Gled dere for der møter dere tre kjempekoselige Tingbø damer,som alltid smiler og som elsker interiør. (akkurat som vi, ti hi.)
Ta en titt på facebook siden deres .
HER
Så får dere en liten smakebit av hva som venter dere.

Etterpå går turen ut på Øyne og hjem til meg.

.............

Disse flotte damene skal på julebyen Egersund!

Hilde
Feiende og fjong
Eli
June
Tonje
Martha
Hege
Mari Ann
Agnes
Kristina
Ella
Linea
Elin
May Helen
Kronprinsessene

Sitter du å tenker at dette vil jeg også være med på,
så er det plass til noe flere.

Stor klem fra
Annfrid

 

11 kommentarer:

  1. Det .ærmer seg nå ja! Jeg gleder meg:)) ...å gruer meg bittelitt...;) er jeg den eneste som aldri har vært med på treff før..?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke gru deg, det er bare snille damer og alle er lette å prate med. Husk alle liker noe av det du liker å holde på med. BLOGG:-)

      Blir kjekt å treffe deg.
      Klem fra Annfrid

      Slett
  2. Ååå, som jeg gleder meg :)
    For en herlig gjeng!
    Ikke noe å grue seg til Fru Usken ;) Vi er veldig snille hi, hi.
    Tror jeg har plass til 1 eller 2 i bilen nedover hvis noen mangler skyss...
    Og butikken ser farlig kjekk ut! Spørs om jeg ikke må unne meg en julegave eller to ;)
    Takk for at du inviterer Annfrid :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Gleder meg!!
    Får sikkert full julestemning...

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Dette blir SÅ koselig =)

    Gleder meg

    SvarSlett
  5. Gleder meg også veldig, og er SÅ glad for at eg har Martha med meg i bilen slik at me får plukka opp Kristina og June, hehe. Veldig bra tiltak dette, Annfrid! Har lagra nummeret ditt, så ringer me om me sit fast.

    Klem Eli

    SvarSlett
  6. Skulle gjerne vært der, men får ikke med meg alt i verden....hehe. Jeg går av nattevakt fre morgen, og er alene med kidsa. Så helgen blir tilbringet med dem;)

    SvarSlett
  7. Dette skulle jeg så veldig gjerne fått med meg!
    I tillegg til julebord sammen med min kjære....men, når barnevakten (les: mamma og pappa) selv skal på vift må jeg være hjemme!

    Tenker dere får en super kveld:)) NYT!
    Vi sees en annen gang:) (og sånn stadig vekk her inne;)
    klem nina

    SvarSlett
  8. Kos. Gleder meg:))

    Ønsker deg en fin kveld, Annfrid
    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. så gøy!! håper dere hadde et supert treff!! klem Line

    SvarSlett
  10. høres kjempekoselig ut men har desverre ikke anledning til å være med, kos dere masse:-) klem

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)