mandag 23. juli 2012

Postkort..............

.....fra en flott varm dag i romantiske...






Farmor og farfar var så snille å gi oss en hel dag barnefri.
TAKK!





Vi tok båt fra Pula til Venezia,
det var en ganske "heise" tur over, for ute på havet var det storm.
Båten gikk opp, ned opp, ned...
Heldigvis var det blitt stille på havet til hjemturen:-)





Men når vi steg ut av  båten (baljen) slo varmen mot oss,
37grader og en veldig høy luftfuktigheten kjentes godt.
(Og da takket vi for hvert et vindpust, ti, hi:-))





Inntrykkene kom strømmende med en gang. 
Venezia er en utrolig vakker og spennende by,
samtidig veldig gammel og slitt.





Også mye VANN!!!
Hav, hav, hav...... over alt.
Tror jeg hadde blitt litt tullete av å leve med så masse vann rundt meg, og ikke minst mye turister. Daglig kommer over dobbelt så mange turister som det er fastboende til denne fasinerende og vakre byen.




Men byen anbefales på det varmeste, en flott opplevelse.

God sommer fra
Annfrid

7 kommentarer:

  1. Åh så koselige bilder, Annfrid! Ja Venezia er ein fin by, men blei litt overvelda over hvor slitt og prega av vannet den var. (var der for ca 10 år siden) Men likevel veldig glad for at eg har vært der :)

    Takk for koselig kommentar inne hos meg! Har ikkje vært så veldig aktiv i sommer, men prøver :)

    Håper du/de får ein fortsatt fin ferie, og at vi snakkes om ikkje alt for lenge :)

    Klem

    SvarSlett
  2. ÅÅÅåå så flotte bilder fra denne fantastiske byen. Wow altså for en ferie.
    Jeg ble så glad for hilsen fra deg idag. Tuusen takk:)

    Kos dere videre og nyt dagene.
    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  3. Herlighet så flotte bilder av en vakker by:) Har ikke vært der, men drømme drømme.....:)) Nyt dagen, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  4. Ja venezia er en koselig plass med sine flotte kanaler, smale smug, masker og ikke minst duer :) Har vært der to ganger og vender gjerne tibake♥
    Flotte bilder♥
    Klem!

    SvarSlett
  5. jeg vil også til pula hohoho.
    iallefall venezia, åååå det ser så fint ut!
    ser ut som en kjekk ferie det ja ;)
    klem m

    SvarSlett
  6. Ååå så herlige bilder,så nydelig plass:)

    SvarSlett
  7. Eg har alltid ønska å reisa til Venezia, så ein dag går turen dit :) Det er litt sånn "must have been" plass. Men 37 grader og høg luftfuktighet... høyres ut som ein dag med mykje tilført veske :-) Herlig herlig å ha ein kjæreste tur, ein heil dag!

    Klem Eli

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)