onsdag 6. juni 2012

Kjærligheten......





til min lille gutt er betingelsesløs.....






...den ligger i hjerterota,
 hvor den bare vokser seg større og større.







Simen er en gutt med glimt i øye
 som elsker å få folk til å le.






Simen SNILL
morsom sårbar
KJÆRLIG TÅLMODIG
glad omsorgsfull
VENNLIG
gutt.




"Et barn er en gave
hvis verdi ikke
kan måles med
annet enn hjertet."





Bildene av er tatt i
Warszawa en nydelig helg nå i vår.
 Her koste vi oss med farmor og farfar og tvilling tantene.
Kan virkelig anbefales.


Takk for alle de fine kommentarene og takk for at du titter
innom:-)


Klem fra
Annfrid



13 kommentarer:

  1. Kul gutt!!
    Ligner faktisk litt på sin mor!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Herlig gutt i tøffe klær!! :-)
    Fin dag ønskes deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av en tøff gutt! Ja barna våres e d mest verdifulle vi har:-)

    SvarSlett
  4. For en kuul gutt, digger bildene og redigeringen :)

    Ha en fin dag videre!

    Klem

    SvarSlett
  5. Utrolig nydelig og tøff gutt du har! Fantastisk flotte bilder også, Annfrid!

    Ønsker deg en fin fin dag. Kom på instagram du også, ja. Knallgøy:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Hei hei :) for en knall tøff gutt :) bildene dine var utrolig kule, og likte også veldig godt redigeringen :) ha en fin fin onsdag. Klem fra Ella

    SvarSlett
  7. Åh for en flott sønn, jeg syns han ligner på mor sin :)

    Fineste onsdagen til deg. Her på fabelaktigåsen skinner solen og Nala og jeg sitter ute og koser oss.

    Solklem

    SvarSlett
  8. Nydelig gutt..knalltøffe bilder..
    ..og ja prikk lik sin fine mor!!

    God klem:)

    SvarSlett
  9. Herlig gutt, flotte bilder!!
    Kjærligheten til barna våre er det fineste i hele verden ♥

    SvarSlett
  10. ÅÅå for en gogutt.. Så fin. Og kjempefine bilder
    Du er veldig flink å fotografere.

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  11. Så kjekke bilder!!
    De gjør seg nok i stort format på veggen hjemme hos dere!!!
    Elsker store bilder at husets små skatter!!

    Finfin onsdag til deg!

    Nina

    SvarSlett
  12. Fantastisk flott innlegg, fikk tårer i øynene, jeg har en slik gutt jeg også og håper jeg får kysse på han selv om han er gift og jeg gammel å fæl..
    Flott å se og flott å lese.
    Goe du er da.

    Klem fra Meg
    Takk for hilsen.

    SvarSlett
  13. Så herlige bilde, Annfrid! Han har stjerner i augene sine nett som mammo, han var veldig lik deg. Også så kul i kleda! Dette var eit veldig flott innlegg! Jammen er dei gode desse gutane!

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)