onsdag 1. februar 2012

Vi finner ikke lykken,
vi skaper den.




Lykken er en hjemmelaget gave fra venner.
Tenk på nyttårsaften fikk vi disse fine støpte t-lysestakene i gave fra en av våre gjester.
Takk, takk,takk!





Det er lykke!




Sammen med figurene fra By North er de noen av mine favoritter i stua.
Jeg elsker kontrasten mellom den rå sementen og de sarte porselensfigurene.

....
Ta vare på de små gledene,
 for når glasset er fult renne det over og da er det lettere å dele:-)

Klem fra
Annfrid




17 kommentarer:

  1. Flotte ord, Annfrid!

    Hvem var det som sa ordene " Vi finner ikke lykken, vi skaper den"? Jeg husker jeg leste det et sted, men husker ikke forfatteren.... Vet du?

    Er i allefall veldig enig i utsagnet :)

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er Petra Fleischer. Som har sagt de kloke ordene.

      Slett
  2. Herlige bilder & ord :)
    Ha ei fortsatt fin uke!

    Mari

    SvarSlett
  3. Lekre ting! Spesielt de i betong. Me like:)

    Klem Ninni

    SvarSlett
  4. Et av mine favoritt sitater..
    Ha en strålendes dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Flotte lysestaker ja! "Lykken er å gjøre sine gleder enkle", er mitt livsmotto :) Og jeg blir alltid glad av å besøke bloggen din! Fin torsdag til deg! Klemmer

    SvarSlett
  6. Fine ord og fine bilder:-) Så flott med hjemmelagde gaver. Fine! Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefint bidrag inne hos meg! For å være med i utfordringen vil jeg gjerne at du linker tilbake til utfordringen min slik at flere kan få den med seg og vi kan dele mer inspirasjon.

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  8. Takk for koselig hilsen hos meg!:)
    Kan se at jeg liker stilen din her, så jeg legger meg til som følger hos deg også!:)

    Klem fra June

    SvarSlett
  9. Sanne ord ♥
    Og flotte ting på bildene:)
    Jeg og elsker kontrastene mellom betong og hvit keramikk:)
    Nydelige bilder!

    SvarSlett
  10. så sant så sant..stadig kloke ord hos deg..)) herlig bilder..))

    ha en fin kveld.))

    klem

    SvarSlett
  11. Det var ord som gir mening i en stresset hverdag.
    Takk for påminnelsen og fantastiske bilder.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  12. Gode ord og fine bilder♥
    Go kveld til deg,klem :-)

    SvarSlett
  13. Utrolig kjekt å få hjemmelagde gaver!! Kjempefine lysestaker!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  14. Nydelige bilder du visier! Bare digger lysestakene dine, har hatt planer om å lage slike selv men du vet det er den tiden... Og hjemmelagde gaver er jo bare helt fantastisk:-)
    Ha en god kveld

    Klemmer

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder,
    hjemmelaget er størst stas å få.
    I love it.

    Fin torsdag til deg :)

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)