fredag 24. februar 2012

Det er en lykke å like det hverdagslige.



I dag er en helt vanlig hverdag med litt regn ute og grått vær, men det gjør på en måte ikke noe. Jeg skal prøve å fylle dagen med ulike nyttige og unyttige ting.


Puffen min ha jeg kjøpt på Living og er kjempe fornøyd, for jeg har lenge hatt lyst på en strikket puff.
Trebollen er det min far som har laget, lykten og bokstavene er fra en lokal butikk.

Takk for at du stakk innom.
Nyt hverdagen og helgen!
Du er verdifull!

Klem fra
Annfrid

9 kommentarer:

  1. Superkul puff!!!!! Jeg strikket en ifjor,men de blir aldri så faste og fine som de i butikken :-) God helg til deg

    SvarSlett
  2. Stilig skål, den likte eg:-)
    Hverdagen e den beste og hver dag er det noe fint som skjer bare vi ser etter:-)
    Ha ei fin helg
    klem ♥
    Ps, du e og verdifull:-)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg også en flott helg! Du er hjertelig velkommen til å være med på min give away. Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder du tar! en slik puff står høyt på min ønskeliste!!

    Ha en strålende helg!!

    Kaja

    SvarSlett
  5. Det hverdagslige er ofte det beste - kjenner alltid på det når jeg har hatt ferie/fri lenge:) Rart egentlig... Takk for alle kommentarer du har lagt igjen hos meg:) God helg!

    SvarSlett
  6. De er knallfine de puffene ja:)
    Og så flott bolle din pappa har laget ♥

    SvarSlett
  7. Nydelige de puffene!
    Og innlegget under var så herlig. Skjønne de barna dine. Ser ut som dere har en flott vinterferie.
    Ønsker deg ei riktig god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Den puffen er knallfin og står på min ønskeliste ;)
    Ha en fin helg sammen med dine skjønninger!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Hej Annfrid
    fin puff :)
    å missa nu inte...

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    förra veckan var det 109fina bloggar med
    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)