fredag 13. januar 2012

En myk og varm gave....

Ja, det er en stund siden jul, men en av de tingene som lå fint innpakket under pappas juletre
 var et nydelig teppe.



Det var mamma som hadde hørt ønsket mitt
og oppfylt det.
Takk!



Jeg elsker dette teppe, det er så mykt og deilig
OG VARMT!
Fargespillet synes jeg også er helt nydelig, jeg så teppet første gangen hos en foreningsvennine og ble forelsket ved første øyeblikk.-)

.........
Husk min lille
Hiv deg på.
......

God helg og nyt fridagene:-)

Klem fra
 Annfrid

19 kommentarer:

  1. Hei!
    Det så lunt og godt ut, og så var det bare lekkert! Heldige deg :)

    SvarSlett
  2. Fint teppe!
    Har også et sånt bare mørkere. Bruker det som overkast på senga nederst ved fotenden. Så lunt og godt :)

    Ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  3. Så fint! Det så deilig ut også!
    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Kjempefint pledd,godt å krype inn i på hustrige vinterdager vil jeg tro!!
    Fin helg til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  5. Herlig teppe, men jeg tror jeg hadde vært allergisk mot det :(
    Kjekt å få presanger man liker :)
    Ha en fin helg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Kjente eg blei litt misunnelig på deg, som har fått så fint teppe!!

    Eg har hatt fri i dag, og prøvd å ta litt bilder mellom regnbygene :)

    Eg har sånn nogen lunde kontroll på oppgava.. "Jeg har en plan!" Så får vi se om eg får det til :)

    Ha ei super helg!!

    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempe fint og lunt teppe, og flott bilde! God helg til deg og dine...ses på mandag!

    SvarSlett
  8. Nydelig teppe! :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Teppet såg veldig deilig ut. Fint var det også. God helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  10. Nydelig teppe - og nydelig lerkekvist! Og takk for besøket i bloggen min! :-) Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett
  11. Tepper må man ha - så deilig å slenge på seg når en ligg i sofan og slappe av..
    God helg til deg og dine..
    PS! Veldig glad for Mp3 spilleren ja..:-)

    SvarSlett
  12. Det ser helt nydelig ut.

    Headeren er forholdsvis ny. Hatt den i 3 uker kanskje?? Takker for hyggelige ord.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  13. Ser utrolig deilig ut. Nyt teppet og helgen:-) Klem

    SvarSlett
  14. Teppet ser helt nydelig ut og elsker fargene! Ser at det er veldig "mye" farger som er på vei inn til våren, men her blir det nok ikke så veldig mye av det nei:-) Holder fortsatt en knapp på naturfarger.
    Ønsker deg en fortsatt god helg

    Klem

    SvarSlett
  15. herlig:-)har flere selv å vi nesten sloss om de her hos oss....he he!

    SvarSlett
  16. koselig sofakrok hos deg
    sving innom til meg, da
    har noe til deG! :)

    SvarSlett
  17. Koselig at du tok turen innom meg og la igjen en koselig melding:)
    Kjempedeilig teppe, skulle gjerne hatt et slikt i sofaen selv. Liker også godt den lille kvisten, har lett rundt her jeg bor, men klarer ikke å finne et lerketre. Får prøve igjen til våren...
    Og ikke minst godt å ha en mamma som kan fange opp juleønsker som menn fort ikke får med seg:)

    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  18. Herlig teppe, elsker skinn! Ha en fortsatt super tirsdag :) Klemmer

    SvarSlett
  19. Woooow for et teppe. Fy og fy så misunnelig jeg ble;) Lekkert!!!!

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)