torsdag 1. desember 2011

Kjøkken

I dag har mannen i huset skrudd ned kjøkkendørene,
 for over helgen skal hele kjøkkenet spraylakeres.
HVITT

Det kommer til å bli en fantastisk forandring.
Jeg gleder meg!!!


De små detaljene som du ser på dørene skal også bli borte ved hjelp av litt sparkel.

Så nå står sparkel, salmiakk og hansker på handlelisten til i morgen, for her skal det skures , pusses og sparkles i helgen.

Takk til alle som var på bloggtreffet hos Marta for en kjempe koselig og fin kveld. 

Ønsker dere en fin dag i morgen.

God helg fra
Annfrid

12 kommentarer:

  1. Ja, dette blir spennende og gleder meg til å se resultatet:)


    Klem Bente:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Å, blir spennende å se resultatet da! Veldig kjekt å treffe deg igjen hos Martha! :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Gleder meg til og se resultatet;) Blir nok kjempe fint, ser det for meg....rart hvordan en kan forandre smak...;) Kjekt og se deg på ons!

    SvarSlett
  4. Det kommer til å bli rålekkert!
    Skjønner godt at du gleder deg!
    God helg!
    klem

    SvarSlett
  5. Oi, det blir ein stor og veldig fin forandring! Har ei venninne som nettopp har gjort det same med eit nokså likt kjøkken. Kjekt å treffe deg igjen. God helg! Her står revy og feber på planen ;-)

    SvarSlett
  6. Så spennande :) Det er kjekt med forandring, og dette vert nok ei stor forandring også. Lyst og fint! Gleder meg til å sjå resultatet. Lykke til og god arbeidslyst!

    Klem Eli

    SvarSlett
  7. oj dette blir spennende..))

    og forandingen kommer til å bli stooooooooor :-)

    SvarSlett
  8. Det blir helt sikkert kjempefint! lykke til med arbeidet:)

    SvarSlett
  9. Så spennende. Det blir nok knallflott! Gleder meg til å se!
    God helg til dere og ja, det var en herlig kveld hos Martha! Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Så spennende med "nytt" kjøkken. Ser for meg at det blir stor forandring ja.

    Satser på at det er mulig å klemme inn litt julestemning i Egersund selv om det er høstvær hihi :)

    Ha en fin dag :)

    Klem Linnea

    SvarSlett
  11. Det høres ut som litt av et prosjekt - gleder meg til resultatet kommer :) tror dette blir kjempe fint :)

    god helg!
    klem Mari

    SvarSlett
  12. Fra den fargen til hvit, herlig forandring!! Selv likte jeg den lille detaljen på dørene c",)

    Klem Anna

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)