mandag 31. oktober 2011

KJÆRLIGHET
forventninger
ØNSKE
håp
TRO
...
..
.


Mommies and daddys always believe
that their little angels are special indeed.
And that you could grow up to be anything,
but who would imagine a king?

 
A shepherd or teacher is what you could be
or maybe a fisherman out on the sea.
Or maybe a carpenter building things
but who would imagine a king?



It was so clear when the wise men arrived
and the angels were singing your name.
That the world would be different cauce you were alive.
That's why heaven stood still to proclaim.


One day an angel said quietly
That soon he would bring something special to me
And of all those wonderful gifts he bring.
Who would imagine, who could imagine
Who would imagine a king?


Litt jul, men jeg elsker denne teksten.
For vi går alle rundt med håp og forventninger om at ungene skal få et godt liv.

Har du lyst å høre sangen kan du klikke
HER.

Klem fra
Annfrid

9 kommentarer:

  1. Jeg også elsker den teksten. Kjente at jeg gledet meg til jul nå, jeg gleder meg slik til å spille julemusikk over steroanlegget, synge med. Det er så herlig!

    Nydelige bilder!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. To flotte barn og nydelige søsken! Bildene du har tatt er kjempefine og eventyraktige. Dette er du god på!

    Ha en koselig tirsdagskveld, Annfrid. :))

    SvarSlett
  3. Så flott innlegg med nydelige bilder. Skjønne barn! Har ikke glemt spm ditt ang. hjortelyktene - de er fra Finnestads verden. Ha en fin kveld. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  4. Nydelig tekst, den hadde jeg ikke hørt før! Jeg kommer jo fra en lang slekt av fiskere og sauebønder (shepherds) :) Ser ut som dere hadde en flott bursdagsfeiring! Den gule kaken er så god, jeg skal lage en sånn til lillebrors 2-års dag i desember, i Ole Brumm kakeform :) Lurer ellers veldig på hvordan du får lagt inn bildene slik som i innlegget under, med kantene "brettet ut"? Ha en fortsatt super tirsdagskveld! Klem

    SvarSlett
  5. Herlig innlegg: Nydelig tekst, tror ikke jeg har hørt den før...

    Ha en finfin dag!
    KLEM

    SvarSlett
  6. Vakkert..)) og for et flott sted....for en strand...jeg elsker havet..og savner det.:))

    kos å se dere.))

    og takk for at du er med på vår utlodning.))

    klem

    SvarSlett
  7. Herlige bilder! :)
    God helg til deg og dine!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Å, så vakkert! Både tekst og bilder!

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)