onsdag 14. september 2011

Søndag var den store lete dagen i familien vår.
Nuk hadde tatt seg en fjelltur på egnhånd, noe som ikke er særlig lurt når en er hund og fjellet er fult med sauer, som er ute og gjør seg fete.


Både små og store var med på letingen, og gleden var stor når vi fant han igjen etter to timers trasking. Nuk lå  stille og rolig ved en stein opp i heia og var ganske så "spak" på vei hjem.
 Simen var ikke rent lite stolt av å være på finnerlaget. 
"Mor, dettan va verd heile turen!" 
(Eieren (min søster)var på ferie så hundevakten,(min far) var ganske så lettet når hunden var trygt i bandet igjen)








Det var GØY.
Så nå er jeg litt hekta.


 Onsdag er min FRIdag, så idag har det blitt ei veske til.
I dongeristoff denne gang.


DU ER SÅ
BRA!

Kjekt å se at så mange er innom og titter.

Klem fra
Annfrid



MEN det var på søndag, mandagen startet med et brak.
Alt skulle skje den dagen, og en av tingene som stod på programmet mitt var.

Lære å sy veske:-)

9 kommentarer:

  1. Hei Annfrid!
    Så bra at hunden fant sine flotte eiere...
    Og kjekt med stolt gutt :)

    Skal si du kan sy!
    Likte spesielt godt den dongeri veska :)

    Ha en fin onsdag.

    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Å det må no vere forferdelig for hundepasseren! Godt det endte bra - og kanskje noken har varsla viltnemda om ulv i fjellet der?? ;-)
    Herlig hund og det bildet av guten og hunden var skjønt! Stilig veske! Har sydd ein gong i mitt liv- og funne ut eg kan gjere andre ting betre! ;-) Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  3. Så godt hunden kom til rette :) Bra han var litt spak ;) Kanskje han lærte noe :)
    Utrulig flotte vesker du syr!!!
    Ha en flott dag
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Hei igjen!
    Har du en mail jeg når deg på?
    Gjelder bloggtreffet...

    SvarSlett
  5. Hei Annfrid :)
    Så bra at dere fant Nuk ღ
    Ikke kjekt når våres firbente
    er borte, og flotte høst bilder
    fra turen her ღ Kjempeflotte
    vesker du lager, inspirerende
    og gøy å se ღ Ønsker deg en
    flott dag videre og helg som
    kommer, stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  6. Så kjekt at du kommer:) Du har ikke noe å grue deg for, de jeg har truffet før er i alle fall superkoslige :) Ta med noe om du har tid, lyst og overskudd, men ikke noe must. Ses snart :)

    SvarSlett
  7. Så bra at dere fant igjen hunden og at det hele endte godt :)
    Så fine vesker du har sydd! Jeg likte det stoffet med skrift veldig godt -hvor har du kjøpt det?
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    klem

    SvarSlett
  8. Hei hei. Ja lille interiør er virkelig verdt turen til! Så utrolig fine vesker! Selger du? Elsker den i avis stoff eller hva jeg skal si:) ha en fin dag. Klem.

    SvarSlett
  9. Hei.:-) så bra det endte godt...ikke morro når de forsvinner, vår var vekk i over 5 timer i fjellet....dyktig du er .:-)

    en fin søndag til deg.:-) Klem

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)