onsdag 21. september 2011

Jeg har kjøp meg et bilde, men hvor skal jeg ha det?




I
LOVE
IT



Jeg har ikke noe med denne blåfargen, eller dvs det har jeg nå, for i går  var jeg 
en tur på IKEA, og der fikk jeg med meg disse fine muffinsformen.
Så nå må jeg jo gjøre en innsats for å finne den perfekte plasseringen.
Kanskje muffinsformene kan bli noen søte små vase.


....................................


Til slutt må jeg bare si tusen takk til Anette som inviterte til bloggtreff i går.
Det var så utrolig hyggelig å treffe så mange koselige damer og bare prate i vei.
Dere er super duper!!


Klem fra
Annfrid



6 kommentarer:

  1. Så stilig bilde! Håper du finner en passende plass. De muffinsformene kjøpte jeg og hihi. Ha en fin kveld! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Hei på deg, Annfrid :) Det var så kjekt i går, eg er fortsatt "høge" eg, så mange kjekke damer, sprudlande og inspirerande og smilande. Synest me er kjempe heldige :) Gleder meg til neste gong allerede, og då treng eg ikkje gruagleda meg - berre gleda meg :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Stein tøft bilde forresten, og så var det så fint med brune og lyseblå muffinsformer. Ikea kan det dei ;)

    Klem ELi

    SvarSlett
  4. Hei og takk for sist!! Sååå koselig å møtes! Jeg syns bildet var kjempefint jeg og med de fargene kan de sikkert passe inn overalt. Har du prøvd badet eller gjestetoalettet? Ofte kan slike motiv passe inn der også?? Ha en fin dag du :))

    SvarSlett
  5. Så flot et billede.
    Jeg har altid ønsket mig en VESPA, men jeg har aldrig fået kørekort til motorcykel, hvilket den kræver, for at måtte køre på den.

    Hav en dejlig dag

    SvarSlett
  6. Stilig!
    Jeg liker blått veldig godt.
    Du finner sikkert en fin plass:)
    klem

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)