torsdag 9. juni 2011

Vi finner ikke lykken, vi skaper den.


For noen dager siden fikk vi en kjempeflott gave fra gode venner. 

Tenk en til vase fra Ferm Living.
(Kunne tro de viste at jeg elsker de vasene:-) )


De  passer perfekt sammen, men er også flotte alene.
Jeg synes de geometriske formene i designet er utrolig flotte.

 Estetisk:
spennende
harmoni
enkelhet
renhet
stilig


Vasen er nok en gang kjøpt hos Tingbø kjøkken og interiør. 
Så bor du i nærheten må du ta deg en tur å se på fristelsene.

Ønsker deg en fin torsdag.
Håper du klarer å skape deg en lykke stund i løp av dagen:-)


Klem fra
Annfrid

8 kommentarer:

  1. Nydelig vase, Annfrid. Så heldig som har sånne venner:-)
    Flotte bilder du tar også!
    Ha en fin kveld!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Hei
    Her inne var det mye fint, flotte bilder og glad tekst!!

    Legger meg til som følger!!

    SvarSlett
  3. He he he!! Jeg klikket innom bloggen din gjennom en annen, så oppdaget jeg at du hadde klikket deg inn til meg!!

    Tusen takk for fin kommentar!!

    Å jeg elsker topp bilde ditt, helt herlig!!!

    SvarSlett
  4. Flotte vaser! heldige du som fikk dem :) Nydelige peoner i vasen også!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Morsomme vaser ja, helt enig:) Og peonene var jo virkelig vakre... En av mine favorittblomster!

    SvarSlett
  6. Så fine! Koselig med blomster til helga;) God pinse til deg!
    Heidi

    SvarSlett
  7. Finfin vase og fine blomster. Ha en fin pinse!

    SvarSlett
  8. Nydelig vase og for noen flotte bilder!

    Kom til Nord - det er fint her - spesielt på dager som disse vi har nå!

    Klem

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)