mandag 9. mai 2011

Her har vært stille lenge for jeg og min gode mann har vært på tur,
 sammen med fantastiske venner.
Vi er 3 flotte jenter (for vi er ikke blitt damer ennå) som har hver sin flotte mann. Og disse flotte mennene gav oss tur til ROMA i julegave.
I norsk målestokk var sommeren kommet til Roma, så vi fikk luftet våre pene hvite ben. Solen skinte fra den klare blå himmelen hver eneste morgen dermed ble solkremen  flittig brukt for å unngå den værste rødfargen:-). 



Roma var like fantastisk som sitt rykte.
Det var uendelig mye å se og å beundre. Fantastiske arkitektur, storslotte utsmykninger av helt uforglemmelige kunstnere, flotte skulpturer i marmor og granitt, masse kjekke butikker som jeg nesten ikke har råd til å kikke inn i engang, men heldigvis også noen for oss som er kommunalt ansatte:-) Og sist men ikke minst ivrige gateselgere med finurlige innretninger som gjør at de raskt kan gjemme seg for politiet, som var over alt.




ROMA



Har du vurdet Roma noen gang, så hiv deg på for dette var en by som var vært et besøk. I tillegg til alt dette skrytet var også maten god (stort sett:-) ) og isen var fantastisk.


Ønsker alle en fin ny uke med nye muligheter til å gjøre gode gjerninger.

Klem fra
Annfrid

4 kommentarer:

  1. Såg ut som en herlig tur. Kunne godt tenke meg å reise til Roma selv.

    Bildet vi har på veggene heter forresten hyllest.

    SvarSlett
  2. Så deilig med Romatur da!! Herlig by, det er jeg helt enig i - vil gjerne tilbake dit en gang.
    Flotte bilder du hadde tatt!
    Ha en flott maiuke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Godt at du er tilbake! ;)
    Har veldig lyst til å besøke Roma - heldig er dere som fikk tur i julegave :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. hei Annfrid
    heldig du er som har hatt Roma-tur. vår og høst er sikkert herlig der. har selv vært to ganger, men midt i solsteiken i sommerferien. varmt! men uendelig flott.

    takk for hilsen inne hos meg.
    jeg er som sagt ikke hjernen bak puffen, - det er Hvite tulipaner, men jeg vet hun har brukt Drops bomullsgarn, Tror hun la det dobbelt. og ja, den er strikka i perlestrikk.

    du har en kjempefin blogg forresten.
    tror det bor mye fint i deg! :)

    ha ei riktig god helg
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)