mandag 16. mai 2011

Geocaching

Geocaching er en slags orienteringslek med GPS. Det ligger poster, som kalles cacher.  Vi er helt ferske i denne leken, men  det var utrolig kjekt både for små og store.
Du kan gå inn HER og lese mer om det.


Vi startet i nærmiljøet og ente opp med grilling noen mil unna.


Far i heimen registrerer funnet av en mini mini cacher.


Litt lek ble det også tid til.


Det som er kult at dette kan du drive med over hele verden. Så i sommer blir det nok litt caching på vei til Kroatia.

Nå skal ulla finnes fram til å ha under bunaden i morgen.
Ønsker alle en fin 17.mai feiring.

Klem fra
Annfrid

1 kommentar:

  1. Hei!

    Tusen tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :O

    Cacher har jeg hørt om men ikke fått prøvd ut. Ei kollega av meg som introduserte det for meg, men må testes ut ja :O)

    Ønsker deg og familien din en fin fin feiring i morgen!

    Carina:O)

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)