søndag 3. april 2011

Stelton kaffikanne

April har blitt innledet med en super flott helg sammen med venner og familien,  noe som jeg setter uendelig stor pris på. Jeg har fått med meg en flott konsert, shopping og i dag ble helgen avsluttet med en solfylt dag i slalombakken sammen med mine kjære og gode venner.

Men det kom også kjekke ting i posten i helgen.

Stelton kaffekannen har stått på ønskelisten min lenge og nå endelig er den her. Hadde
 egentlige tenkt at jeg ville ha en svart, men så plutselig kom jeg på at hvit hadde jo
 vært stilig. Så nå er jeg den heldige eier av en nydelig hvit Stelton kaffekanne.
 Synes designet er så flott at jeg nesten får lyst å begynne og drikke
kaffi bare for å få brukt den oftere, men jeg kan jo
bruke den som tekanne:-)


Våren er kommet for fult ute nå, tenk gradestokken viste12 grader på lørdag.

 FANTASTISK!!!!

SÅ da måtte jeg ha litt vår inne også, så nå har fire påskeliljer fått plass på kjøkkenbordet


 Ønsker alle en fin første uke i april og så håper jeg at våren vil vise seg fra sin beste side:-)

Klem
Annfrid

6 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har.Takk for hyggelig kommentar.Legger meg til som følger hos deg.Ha en god kveld:)

    SvarSlett
  2. Helt enig, den er superstilig i hvit!!
    Jeg drikker ikke kaffe, så jeg har aldri gått til innkjøp av en slik, men kanskje jeg må gjøre det til teen min?!;-)
    Håper du får en flott ny uke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Skikkelig fin!
    Jeg har en i svart og en i rød:)
    Du får faktisk kjøpt tefilter til å ha inni kaffekanna... Tror jeg så det på nett engang.

    Skikkelig fine bilder!
    Ha en fin uke.
    klemklem

    SvarSlett
  4. Knallfin! Jeg gav en slik hvit til mamma og de til jul. Har en i matt sort selv. Men bruker mest en fra Eva solo. Er egentlig bare med kaffigjester vi bruker kannene. Og det er ikke så ofte vi har.

    SvarSlett
  5. Me looove Stelton! Vi har faktisk 3 stykker. Jeg var så heldig å få en mattbrun av mannen i bursdagsgave, så fant jeg en mattrosa til en skrekkelig billig penge, og til slutt bare _måtte_ jeg få tak i en Masairød blank til jul... Skjønt, de kan være litt leie å skjenke av, med skrukork. Ønsker deg en god uke, Annfrid! :) Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Så fine liljer! Skikkelig vårstemning med dem i hus :-) Liker også min Stelton-kanne.. Holder kaffen varm lenge! Klarte ikke bestemme meg, så har både hvit og svart :-)
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)