lørdag 15. januar 2011

Strikkekurv fra NATUREN.


Denne flotte "håndarbeidkurven" har min far dreiet av en kirsebærtrestamme. Jeg synes den er utrolig flott samtidig som det er praktisk til å ha håndarbeid liggende i, for det pleier ofte få en pause her i huset. Teppe som ligger oppi har hatt pause en god stund, så kanskje jeg burde begynne på igjen:-) Men det er så mye annet som også er kjekt. Og for tiden er det HALSEN som jeg skrev om tidligere i uka.
Ønsker alle en fin LØRDAG!
Hilsen Annfrid

2 kommentarer:

  1. Så flink du er med håndarbeid...
    Takk for at du la igjen så fin kommentar hos meg, for da fant jeg deg også!
    Legger meg til som følger jeg :)
    Fin lørdagskveld videre til deg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Hei!! Veldig veldig fin kurv til Strikketøyet!!!jg har nettopp blitt ferdig men hals jg har strkket!! Ble faktisk kjapt ferdig m deb! Vanligvis ligger strikketøyet i evigheter før jg blir ferdig!!ha en flott lørdag! Klem line

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)