søndag 30. januar 2011

SØNDAGSTUR

I dag har vi kost oss på tur i vår egen lille TROLLSKOG. Denne turen har vi gått mange ganger, men koser oss like mye hver gang.
 I den fine nye sekken, som vi fikk til jul hadde vi kokeapparat, suppe og pølser til å putte oppi suppen.
Det ble verdens beste søndagsmiddag.


 Det var mye is på veien, men det ble det mye morro og latter av. Mens vi voksne kokte suppe, tegnet ungene med kniv på isen. Det var helt TOPP:-)

Simen går i 1.kl og leser alt han kommer over for tiden, så da måtte han lese
de gamle plakatene som vi møtte på.



Dagen ble avsluttet med nybakte boller med smør og syltetøy til kveldsmat.
Simen:"Mor e det sunt" Han er veldig opptatt av hva som er sunt for tiden. Det er kanskje ikke sunt 
ernæringsmessigt, men det er vel ikke bare det som teller:-)
Ønsker alle en fin søndagskeld og lykke til med en ny uke.
Klem fra Annfrid

5 kommentarer:

  1. Fikk lyst på mer helg og å ta med meg mine på tur også :)
    Rakk ikke det mellom bursdager, overnattingsbesøk osv!
    Fine bilder du fikk tatt.
    Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Såg ut som en finfin tur. HErlige bilder og unger. KJekt med slike dager. Det er bare noe kjent med deg altså, men finner ikke ut av det. :)

    SvarSlett
  3. Det ser ut som dere hadde en kjempekoselig tur! Godt å være ute og bruke tid med familien. Fine bilder! Ønsker deg en fin uke!
    (legger meg til som følger hos deg jeg :) ) klem

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere har hatt en veldig koselig søndag! Fine bilder fikk du også tatt :-) Godt å tilbringe dagen ute når været er fint :-)

    SvarSlett
  5. Hei
    Hørtes ut som en perfekt søndag!
    Flotte bilder. Skjønne barn! (så store de har blitt!)
    Du jeg har sendt deg en utfordring inne på bloggen min. Titt innom http://tonjeboganes.blogspot.com/2011/01/et-hav-av-dagdrmmer.html og les og ta utfordringen om du ønsker :)
    God klem

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)