søndag 16. januar 2011

Orden i lekene.


Jeg fortsetter med ting jeg skulle ha gjort. Det neste på lista var å rydde og legge bort leker på gutterommet. Han er blitt skolegutt og jeg ser at det er nye leker som er aktuelle og mange av de gamle blir liggende ubrukte. Mannen i huset har bygget denne oppbevaringsreol som ligner på Trofast fra Ikea bare litt større. Vi har brukt Trofast kasser og gliderene fra Ikea. Denne er utrolig praktisk og ikke minst så fungerer den:-) Det er lett å bare ta ut den kassen de trenger for her har alt sin plass.

Bilderekka på gutterommet er en av favorittene mine
 her inne. Rammene er fra Ikea og malt med
svart Bengalakk
 
Disse flotte dyrene er sydd i
Tanzania og er en gave fra en flott tante av ungene.



2 kommentarer:

  1. Wow. for en flott blogg du hadde laget. Må si jeg er meget imponert.Men vet jo at du får til det meste kjære svigerdatter. Takker for varme ord i bloggen min fra deg og barnebarna. Ha en fine kveld.......

    SvarSlett
  2. genial hylle!! deilig å få orden. vi holder også på å få orden rundt omkring. det gjør godt;)
    god ny uke til deg
    klem kristina

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)