onsdag 19. januar 2011

IBSEN og shopping:-)

I dag har jeg fått møte Ibsens kvinner i skikkelsen av Juni Dahr, en fantastisk skuespiller. Jeg ble så inspirert at jeg fikk lyst å lese Ibsen, og bli enda bedre kjent med hans kvinneskikkelser. "Min lojalitet er ikke bare til mann og barn, men også til livet mitt" Et ca sitat fra Nora i Et dukke hjem. Synes det er fasinerende at dette er skrevet for over 100år siden, han var virkelig en mann som var forut for sin tid. Jeg ble også grepet av ærligheten i hans stykker og hvor sterkt han framstiller kvinnen.

Men det er også blitt litt tid til shopping både til meg selv, ungene og til kjøkkenet. Bilder kommer etterhvert.
 TING er en av mine favoritt butikker i stavanger her fant jeg endelig knagger til å ha på gangen, noe jeg har lett etter en stund. Men som dere kanskje har forstått så er min gode mann også opptatt av hva vi tar inn i huset:-), så han må få se dem før de finner veien til oss.

Bilde er lånt av Urban Trend.
Ha en fin kveld!
Hilsen Annfrid

1 kommentar:

  1. Å - så koselig kommentar på bloggen!
    Veldig kjekt med nye følgere - og kjekt å finne deg,

    Merkelappene er veldig fine, syns jeg. www.minanamnband.se - der kjøpte jeg mine!
    Lykke til.

    Kommer innom deg senere...og leser mer.
    For nå er det visst kveld her i heimen.

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)